LivnoStruktur asas pengubah kuasaKeperluan khusus untuk pengurusan dan penggunaan dalam pembinaan

  • masa pelepasan:2024-01-28 08:06:26
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:454
  • Penerangan pantas:

    Livno,Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disedi

Kandungan artikel

Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .% dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

LivnoDalam keadaan normal, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda,

AligarhLupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

Kilang pengubah kuasa


LivnoStruktur asas pengubah kuasaKeperluan khusus untuk pengurusan dan penggunaan dalam pembinaan



Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul ,LivnoPengukuran suhu pengubah jenis kering, dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

Formula pengiraan penyimpanan kuasa yang sesuai patut ditambah dari proses berikut: kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas besar: - muatan pengubah kapasitas besar; PDK - kerugian ralat sirkuit pendek bagi pengubah kapasitas besar, kW Kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas kecil: semasa operasi normal rumah pam, dua pam dimulakan secara tambahan, dan setiap pam dipandu oleh motor kW, jadi muatan biasa ialah kW, dan kadar penggunaan kapasitas yang diperkenalkan oleh pengubah pengubah hanya %

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi,LivnoPenukar jenis kering, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Bahan pemasanganApabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.


LivnoStruktur asas pengubah kuasaKeperluan khusus untuk pengurusan dan penggunaan dalam pembinaan



Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Raka TandaApabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Orang yang bertanggung jawab atas pembuat pengubah berkata bahawa kerana bahaya bahan-bahan mentah dan faktor lain, biaya pengubah-pengubah penyimpanan tenaga jauh lebih tinggi daripada yang pengubah tradisional, dan faktor harga juga adalah faktor utama yang membahayakan popularisasi dan pemasaran pengubah-penyimpanan tenaga. Walaupun terdapat projek penyimpanan tenaga dan subvenci yang sesuai untuk membantu pengubah penyimpanan tenaga,LivnoMenegang tenaga pengubah 10 kV minyak yang ditenggelamkan, pasar belum beroperasi sepenuhnya.

Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

LivnoBagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

LivnoMaklumat produk lain
  • HenanPlatform penangkapan diri hidraulikApa yang unik

    HenanPlatform penangkapan diri hidraulikApa yang unik

  • HenanJembatan pengangkutanMesti lihat

    HenanJembatan pengangkutanMesti lihat

  • ArnhemJembatan boarding platform pemuatan bekasKaedah pemprosesan radial

    ArnhemJembatan boarding platform pemuatan bekasKaedah pemprosesan radial

  • ArnhemPlatform angkat hidraulik diletak silinderKepentingan penyelidikan dan pembangunan dalam bidan

    ArnhemPlatform angkat hidraulik diletak silinderKepentingan penyelidikan dan pembangunan dalam bidan

  • ArnhemLift mini rumah Lift rumah kecilSumber inventori spot

    ArnhemLift mini rumah Lift rumah kecilSumber inventori spot

  • Bandar KitakyushuPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyakKursus Pembangun

    Bandar KitakyushuPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyakKursus Pembangun

  • BazhouPlatform penangkapan hidraulik 12 meterVolatiliti pembawa

    BazhouPlatform penangkapan hidraulik 12 meterVolatiliti pembawa

  • BazhouJembatan pengangkutan aliran hidraulikKeupayaan menyusun yang kuat

    BazhouJembatan pengangkutan aliran hidraulikKeupayaan menyusun yang kuat

  • segera:Peringatan: Maklumat LivnoStruktur asas pengubah kuasaKeperluan khusus untuk pengurusan dan penggunaan dalam pembinaan memberi anda LivnoStruktur asas pengubah kuasaKeperluan khusus untuk pengurusan dan penggunaan dalam pembinaan oleh syarikat kami, perkhidmatan LivnoStruktur asas pengubah kuasaKeperluan khusus untuk pengurusan dan penggunaan dalam pembinaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LivnoStruktur asas pengubah kuasaKeperluan khusus untuk pengurusan dan penggunaan dalam pembinaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LivnoStruktur asas pengubah kuasaKeperluan khusus untuk pengurusan dan penggunaan dalam pembinaan. LivnoStruktur asas pengubah kuasaKeperluan khusus untuk pengurusan dan penggunaan dalam pembinaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LivnoStruktur asas pengubah kuasaKeperluan khusus untuk pengurusan dan penggunaan dalam pembinaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!